dinsdag 15 januari 2013

Bloempjes water geven.


We waren 2,5 week terug bij http://www.essies.nu/ Om te scrappen maar die moet ik nog afmaken maar daar had ik een mal gekocht dus daar wou ik eerst wat mee maken Dus dat is de bovenste geworden. Het voordeel van een mal is dat je er meerdere fotos kan gebruiken Maar nu moet ik die andere nog afmaken en dat vind ik niet echt heel leuk maar ja dan moet je het maar direct doen Ik ben benieuwd wat jullie hiervan vinden.Verder wil ik Ilonka welkom heten op mijn blog Leuk dat je volger bent geworden.
 Leafs Tietje.

1 opmerking:

  1. Hé Tietje, superleuk hoor deze layout! Wat een lieve uitstraling, leaf famke, mooi papier! Is dit de layout die we op negen februari gaan doen? En nu nog even zin maken voor die andere!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen